Időszakos böjtölés vagyis az intermittent fasting

Várható fogyás 16/8-án, Időszakos böjtölés vagyis az intermittent fasting – Gallfood

Tartalom

    Van, aki azért csinálja, mert fogyni akar, mások az egészségi állapotukon szeretnének javítani, de akadnak olyanok is szép számmal, akik egyszerűen az egészséges életmód részének tekintik, hogy időnként böjtölnek. A Google adatkezelési elvei Számtalan tanulmány igazolja, hogy az IF rendkívül jó hatással van mind a testi, mind a mentális egészségünkre, sőt, lehet, hogy még az életünket is meghosszabbítja.

    Cikkek Az elmúlt esztendőkben egyre nagyobb népszerűségre tett szert az intermittent fasting IFazaz időszakos böjt elnevezésű életmódprogram. Az egészségügyi, terápiás böjtöt már az ókori egyiptomiak alkalmazták, akik hittek a böjtölés gyógyító erejében és a mai napig alkalmazzák a spirituális erő növelése érdekében.

    A böjtölésnek, manapság is sok követője van, ennek a szervezetet meggyógyítása, megújítása a célja, a követők szerint böjt a test megtisztulásán át új dimenziókat nyit meg a szellem és a lélek felé, s ez csodás életerőt és egészséget biztosít. Az időszakos böjtölés egy olyan táplálkozási rendszer, melyben az evési és a koplalási periódusok meghatározott időtartamban váltják egymást.

    Elsősorban tehát nem az a meghatározott, hogy ez idő alatt mit fogyaszt a diétázó, hanem az, hogy mikor fogyasztja.

    várható fogyás 16/8-án

    Az időszakos böjtölés hozzájárul a vércukorszint stabilizálásához, növeli a szervezet ellenállóképességét a stresszhatásokkal szemben, gyulladáscsökkentő hatású, sejtmegújító — egyes megfigyelések szerint fiatalító hatású, mérsékeli a vérnyomást és a koleszterinszintet, jó hatással van a nyugalmi pulzusra, valamint elősegíti a memóriát és az egyéb agyi funkciókat. Kismillió fajtája van, információim szerint a leggyakrabban alkalmazott típusai a A nap 8 órájában lehet enni, a maradék 16 órában koplalni, böjtölni kell.

    Az étkezés periódusában, a 8 óra alatt nincs megszabva az energiafelvétel maximuma, vagyis bármit és bármennyit ehet a delikvens.

    várható fogyás 16/8-án

    A 16 órát általában az alvás és az előtte-utána lévő időszakra szokták időzíteni. Előnyök lehetnek: Kétségkívül vannak pozitív hatásai, úgymint a testsúlycsökkenés.

    várható fogyás 16/8-án

    Fogyás indul be, hiszen a megfigyelések szerint abban az időszakban, amikor enni lehet, akkor kevesebb az energiabevitelünk, mintha egész nap étkezhetnénk. A testsúlycsökkenés eredményeként pedig vérnyomáscsökkenés, ízületeink és szívünk tehermentesítése, valamint az inzulinérzékenység és szénhidrátanyagcsere javulása várható. Sokaknál csak a szigorú korlátozásokat tartalmazó diéták segítenek, hiszen akkor könnyebben mond nemet a csipegetésnek, érzelmi evésnek. A tapasztalat viszont azt mutatja, hogy várható fogyás 16/8-án a fajta diétát is road show szerűen alkalmazzák a vállalkozó kedvűek, ezért max fogyás 5 hónap alatt visszatérnek a régi szokásokhoz, akkor nagy az esélye annak, hogy a kilók is visszaszöknek.

    Hátrányai Ha nem figyelünk oda, hogy mit veszünk magunkhoz a böjtön kívüli 8 órában, akkor a diéta valószínű, hogy nem kecsegtet pozitív eredménnyel.

    várható fogyás 16/8-án

    A hormonegyensúly felborulhat, ami cikluszavart okozhat, ha valaki rosszul bírja az alacsony vércukorszintet, éhezést, akkor szédülés, fejfájást, koncentrációs zavarokat is tapasztalhat.

    Várandósoknak, gyerekeknek, fizikai munkásoknak nem ajánlott ez a módszer! Ezért az összes itt várható fogyás 16/8-án tanácsunk, tippük, trükkünk, praktikánk is csak a tőlünk telhető legjobb, pont azok amelyet a saját barátainknak is elmondanánk, de most itt tesszük, mert mindenkinek tudnia kell róla.

    várható fogyás 16/8-án