A hatékony zsírégetés elmélete és számításai

Legjobb makrók a zsírégetéshez, Makrotápanyagok és az időbeli elosztás

hat hét alatt elveszíti a hasi zsírt

Szolgáltatások Min alapszik a sikeres fogyás és izomépítés? Sokszor előfordul az emberekkel, hogy az erőfeszítéseik ellenére nem sikerül fogyniuk.

hogy néz ki a zsírvesztés

Vagy hiába edzenek keményen, még sem lesznek izmosabbak. Milyen hibákat lehet elkövetni?

fogyás lyrica után

Ha kalóriatöbblet van, de rossz a makrotápanyagok aránya, akkor a várt izomtömeg helyett, lehet csak zsírt szedünk fel. Mert a kalóriabevitel határozza meg, hogy hízni vagy fogyni fogunk, de a makrotápanyagok arányán múlik, hogy miből fogyunk vagy mit szedünk fel.

A fogyás alapja természetesen a kalóriadeficit, vagyis hogy az ember kevesebb kalóriát vigyen be a szervezetébe a nap folyamán, mint amennyit eléget. Azonban bárki bármit is mondjon, egyáltalán nem mindegy, hogy az az energia milyen tápanyagokból származik. A kalória mellett a legfontosabb dolog, amit a sikeres zsírégetéshez szem előtt kell tartani, az a makrotápanyagok, vagyis a szénhidrátok, a zsírok és a fehérjék megoszlása a napi táplálkozásban.

Kalóriadeficit esetén, ha rossz a makrotápanyagok aránya, akkor nagyobb eséllyel bontjuk le izmainkat, mint a zsírfelesleget. Ezért nem elég csak a kalóriákat számolni! Ha a kalóriák mellett a makrotápanyagok arányára is figyelünk fehérje, szénhidrát és zsír kalóriadeficit esetén, ha jók makrók aránya, akkor hatékony a zsírégetés és minimális az izomvesztés.

IGY MACROZ 2020 BAN AZ EDDIGI LEGJOBB MACRO MESTERMCRE

Mert a célunknak megfelelő mennyiségeket kiválasztva lehet eredményesen zsírt égetni, illetve izomtömeget növelni. Kalóriatöbblet esetén, ha jók a makrók aránya, akkor sovány izomtömeget építhetünk csekély zsírosodás mellett.

vaneity fogyás

Mi történik, ha csak a makrotápanyagokat zsámoljuk? Ha szerencséd van akkor pont annyi kalóriát tesz ki, ami a legjobb makrók a zsírégetéshez eléréséhez szükséges. Ha nincs szerencséd, ami esélyesebb, akkor a várt eredmény elmarad.

carolina fogyás elkin nc

Ha csak a kalóriát számolod, akkor azzal inkább mennyiségi, mintsem minőségi változást érhetsz el. Mi történik, ha a célunk szempontjából ideális kalóriamennyiséget ideális makrotápanyag aránnyal párosítjuk? Akkor eléred a célod, amit kijelöltél magadnak legyen az fogyás vagy izomépítés, esetleg a kettő egyszerre. Nincs csodadiéta, nincs csodapirula csak megfelelő kalória és makrotápanyag bevitel.

Ennyi a titok!

bolondbiztos testsúlycsökkentő kiegészítők