Nem alszik, hogy lefogy. Visít, amikor betesszük az ágyba

Hogyan lehet többet lefogyni alvás közben

Kevesebb alvás, nagyobb étvágy?

Mi az, ami a diétánál és az edzésnél is fontosabb, hogy fogyni tudj!? Egyik kiválóan felépített étrend vagy jól összeállított edzésterv sem tudja helyettesíteni a jó minőségű alvást! Mindenki tudja, hogy fogyás szempontjából a megfelelő táplálkozás, a sok folyadékfogyasztás elengedhetetlen, és még akkor nem is említettük a rendszeres testmozgást.

Viszont van még egy dolog, ami ugyanolyan fontos, sőt sokkal magasabb fokra kapcsolhatja a zsírégetésed ütemét, ha odafigyelsz rá. Ez pedig nem más, mint az alvás. Hiszed vagy sem, az alvás a kulcskérdés a fogyásodban, az alakod megtartásában, de még a teljesítményszinted javításában is. Mennyi alvásra van szükséged? Emberként mi nagyon gyorsan fejlődőnek, fejlettnek tartjuk önmagunkat. Ez így is van.

Viszont, ha az élettanunkról van szó, még mindig ugyanúgy működünk, mint a középkorban. Amint eljön az éjszaka, testünk megpihen, amikor világosodik, testünk ébred. Ezt nevezzük órás ablaknak.

Peak GYM edzőtermek

És bizony minden embernek legalább hogyan lehet többet lefogyni alvás közben órányi alvásra van szüksége. Miért fontos az alvás a fogyás szempontjából? Minden egyes testi funkciónk az alvástól függ. A vércukorszintünk szabályozásától, a cukor utáni sóvárgásunkig, egyszerűen mindent az befolyásol, mennyit alszunk. A testünk genetikailag úgy van tervezve, hogy az alváshiányt stresszként érzékelje és kezelje. Ebből a szempontból pedig mindegy, hogy egy rosszul átaludt éjszaka utáni hosszú munkanapból eredő stresszről beszélünk, vagy azért, mert éppen az oroszlán elől szaladunk.

Alvás éjfélkor. Felkészülés a vég idejére, szeminárium 1. rész Dr. Norman McNulty, magyar felirattal

A testünk nem tud különbséget tenni. Számára a stressz az stressz. Mindegy tehát, hogy milyen stresszhelyzetben vagyunk, vegyi anyagok kibocsátásával reagál a testünk, konkréten adrenalint és kortizolt szabadít fel a véráramba.

További cikkeink a témában

Egyszóval egy jel, amivel túlélő üzemmódba kapcsolunk. Ez a jel pedig azt a parancsot adja nekünk, hogy több ételt vegyünk magunkhoz, több energiánk legyen túlélni a vészhelyzetet. Másszóval éhesek leszünk. Ugyanezen felszabadított hormonok nemcsak éhségérzetet váltanak ki, de zsírtárolásra is késztetik a testedet. Éhesebb vagy, többet eszel, és még zsírt is raktározol.

Mindezt szervezeted kénytelen tudomásul venni, de a legegyszerűbb és leggyorsabb energiaforráshoz fog nyúlni, a cukorhoz.

Ezért van az, hogy az édességek, szénhidrátban gazdag ételek után sóvárogsz, hogy fedezni tudd a szervezeted gyors energiaigényét. Úgy ennék egy kis csokoládét, egy kakaós csigát vagy egy pizzát. Ismerős, ugye? Az alvás, mint stresszölő A stresszhormonok éhséget és súlygyarapodást okoznak. Tudod, mi a stressz elleni küzdelem legjobb módja?

Az alvás!

természetes gyógytea fogyáshoz segítsen puggle fogyni

Alvás közben a testednek lehetősége van visszaállni alaphelyzetre, és újraépíteni magát. Képzeld el azt úgy, amikor az összeomlott operációs rendszeredet egy reset gombbal teszed helyre. Így működik ez a testednél is. Stresszhelyzetben a tested nem képes regenerálódni, alaphelyzetbe állni, mert állandó készenlétben kell lennie a védelemnyújtásra.

10 font súlycsökkenés 8 hét alatt legyőzni karcsúsító

Ha viszont alvás helyett energiaitalokat és süteményeket fogyasztasz, a szervezeted úgy éli meg, mintha a túlélésért harcolnál. Erre válaszul a cukrokat szépen elraktározza zsírként, gondolván arra, hogy a nagy harc után jönnek az ínséges idők. Viszont, ha stresszhelyzet esetén evés helyett lepihensz egy kicsit, akkor a tested úgy érzi biztonságban vagy, és nem veszélyeztet kínkeserves éhezés időszaka a közeljövőben.

Válaszul nem raktároz, sokkal inkább zsírt éget, hogy energiát termeljen a későbbi szükségállapothoz. Tehát, ha nem alszol, nem fogysz le. Csinálhatsz Te bármit, ha nem pihened ki magad kellőképpen, akkor a tested nem fog zsírból energiát felszabadítani, mert megpróbál életben tartani.

Hűtsd le magad!

Alvásra nemcsak a fogyás miatt van szükséged! Az alvás minden szinten kritikus tényező az egészséged szempontjából. Elengedhetetlen ahhoz, hogy maximális teljesítményt tudj nyújtani mentálisan és fizikálisan, elég erős legyen az immunrendszered ahhoz, hogy ne döntsön ágynak a betegség.

Alvás közben a tested újjáépíti a sejteket.

Nem alszik, hogy lefogy. Visít, amikor betesszük az ágyba

Elgondolkodtál már azon, hogy miért nézel ki szörnyen, ha túl későn fekszel le, vagy éppen túl korán ébredsz fel? Azért, meg nem volt elegendő időd a teljes regenerációhoz, sejtépítéshez, ami ahhoz is szükséges, hogy külsőleg is a legjobb formádat hozhasd. A bőröd, a körmöd, a hajad állapota mind-mind függ attól is, mennyit és milyen minőségben alszol. Ki ne akarna tisztán gondolkodni? Jól kinézni? Ehhez bizony nagy szükség van megfelelő minőségű és idejű alvásra.

Mi van akkor, ha éjszakai műszakban dolgozom? Ha itt az alvás ideje, nincs kifogás, aludnod kell. Akkor is, ha reggel érsz haza. Húzd be a sötétítő függönyöket, vegyél fel egy szemtakarót, kapcsold ki a telefonodat, zárd be a hálószobád ajtaját és aludj legalább órát.

Mi van akkor, ha nem tudok elaludni?

hány hétig fogyjon el a karzsír dr bob fogyás uniontown pa

Mindenképpen lazulj el, a napi teendőket, gondokat, ne vidd magaddal az ágyba. Ne nézd a tévét, inkább hallgass zenét vagy olvass. Egyszerűen csak hunyd be a szemed hogyan lehet többet lefogyni alvás közben hagy, hogy a tested megnyugodjon.

Ha szükségesnek érzed, szerezz be természetes nyugtató, ellazulást segítő alvássegítőket. Mi van akkor, ha nem megfelelő az alvásminőségem? A jó minőségű alváshoz a jó szokások enni tiszta égetett zsírt a legjobb út. Próbálj meg minden nap ugyanabban az időben ágyba kerülni.

Kapcsolódó cikkek

Ne nézd a tévét, és ne is nyomkodd a telefonodat az ágyban. Alvás előtt sötétíts be, hogy ne zavarja alvásodat semmiféle fényforrás. Fontos a melatonin termelés szempontjából.

fitne gyógynövényes fogyókúrás teák vélemények tippek fogyás siker

Állítsd telefonodat ne zavarjanak üzemmódba vagy kapcsold ki. Áldozz rá egy jó minőségű matracra! Hidd el, kifizetődik. Végezz nyugtató tevékenységeket lefekvés előtt. Vegyél egy forró fürdőt, meditálj, jógázz vagy olvass. Ne feledd, legyen az alvás a legfontosabb tényező a diétádban! Egyik kiválóan felépített étrend vagy jól összeállított edzésterv sem tudja helyettesíteni a jó minőségű alvást.

  1. Itthon Dr.
  2. Hogyan lehet lefogyni 35 font
  3. Nem alszik, hogy lefogy. alvászavar
  4. Hogyan lehet lefogyni gyorsan alvás közben? - Milyen alkoholos italokat iszhatom diéta közben?
  5. Fogyj alvás közben! | Well&fit
  6. Végre itt a jó idő, egyre kevesebb réteg ruhát kell hordanunk és lassan, de biztosan beindul a strandszezon.
  7. Farkas Kitti Lassan elbúcsúzhatunk a nyártól, itt van az ősz, a szabadságolások után újra kezdődik a pörgés a munkahelyünkön, vinnünk kell a gyereket az iskolába.

Ne hagyd figyelmen kívül! Sleep Health, 1 1 Bergmann, B. Effect of extended sleep deprivation on tumor growth in rats.

visszapattanó súlycsökkenési eredmények karcsúsító stúdió penrith vélemények