Hogyan lehet égetni csak a testzsírt

Hogyan lehet testzsírt égetni hiit, Gyakoroljunk együtt hatásosan zsírt égetni 5 hét alatt elveszíti a zsírt

hogyan lehet testzsírt égetni hiit

A legrosszabb dolgok, amiket férfiak mondtak szex közben - Nők mesélték el A magas intenzitású szakaszos edzés minden mozgásformát magába foglal, amikben erősen és kevésbé megfeszített tempójú gyakorlatok megszabottan váltakoznak.

Az utóbbiakba akár a pihenés is beletartozhat. Ennek az edzésfajtának köszönhetően gyorsan emelkedik a pulzus, nem beszélve arról, hogy rövidebb idő alatt több kalóriát éget el a szervezet, ami a pihenőszakaszokban sem áll le.

hogyan lehet testzsírt égetni hiit

Egyszerű és hatásos módszer A HIIT - vagy magas intenzitású szakaszos edzés - tökéletes mindazoknak, akik rohanós életet élnek, és a maradék szabadidejükbe szeretnének némi testmozgást belesűríteni.

Kutatások megmutatták, hogy egy 15 perces HIIT-edzés heti háromszor végezve sokkal effektívebbmintha ugyanennyiszer egy órát futópadozna valaki, valamint hogy csupán két hét HIIT  legalább annyira javítja az emberek aerob kapacitását, mint hat-nyolc hét állóképesség-fejlesztő edzés. Ez azt jelenti, hogy egy HIIT-edzés után az  elkövetkezendő 24 órában több kalória ég elmint ugyanannyi futópadon töltött idő után.

15 PERC HIIT EDZÉS! 100% ZSÍRÉGETÉS! egészséges fogyás kg

Ezt hívjuk utóégésnek. Jó tudni, hogy még akkor is égeted a zsírt, amikor nem mozogsz.

hogyan lehet testzsírt égetni hiit

Egészségesebb szív Habár nem mindenkit vonz, hogy edzés alatt eksztatikus élményeket hajkurásszon, az anaerob küszöb átlépésével a szív is hatásosan edzhető. Egy erre irányuló tanulmány szerint nyolc hét HIIT-edzés után a kísérlet alanyai kétszer akkora távolságot tudtak azonos sebességgel lebiciklizni, mint a vizsgálatok kezdete előtt.

hogyan lehet testzsírt égetni hiit

Nincs szükség felszerelésre Futással, biciklizéssel, ugrókötelezéssel is kitűnő HIIT-gyakorlatokat lehet összeállítani, és semmilyen, illetve csak minimális felszerelést követelnek.

Térdemelés, helyben futás vagy bármilyen saját testsúlyos gyakorlat, például kitöréses mozdulatok is alkalmasak rá.

hogyan lehet testzsírt égetni hiit