10 zsírégetési tipp. Rosszul fogyni

Hiit nélkül fogyni

Tartalom

    hiit nélkül fogyni

    Tweet A HIIT edzések egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az emberek körében, ami nem meglepő, hiszen egy rendkívül hatékony alternatívát jelentenek abban az esetben, ha fogyni akarnánk, növelnénk állóképességünket vagy csak szimplán szinten tartanánk magunkat. A HIIT a High-Intensity Interval Training rövidítése, ami magyarul nagyjából annyit tesz, hogy magas intenzitású intervallumos edzés, mely a rendkívül intenzív, már-már kirobbanó gyakorlatokra épül, amiket rövid pihenők és ciklikus ismétlés kísér.

    A Hiit nélkül fogyni nem is annyira mozgásforma, mint inkább egyfajta módszer, ami szinte minden edzéshez ideális — a súlyzóshoz azért nem szerencsés —, de a kocogáshoz, a kerékpározáshoz, sőt akár még az elliptikus trénerhez is kiváló.

    hiit nélkül fogyni

    Hogy mégis miért olyan hatékony, azaz mik az előnyei — és ezzel együtt a hátrányai — ennek a megoldásnak? A HIIT edzés előnyei Az egyik legfontosabb előnye a HIIT edzésnek, hogy rendkívül gyorsan letudhatjuk vele a napi mozgásszükségletet, hiszen ezzel a módszerrel egy átlagos testmozgás bemelegítéssel együtt alig hosszabb, mint perc, vagyis rengeteget spórolhatunk vele ezen a téren, így soha nem kell időhiány miatt elszalasztanunk a mozgást.

    A számítások szerint 15 perc kemény HIIT edzéssel annyi kalóriát égethetünk el, mint 1 óra kardióval vagy kocogással.

    High Intensity Interval Training Fogyni akarsz? Ha fontos a megfelelő izom-zsír arány, nem bírod a monotonitást, kevesebb időt tudsz egy edzésre fordítani, de mégis fogyni akarsz, akkor neked találták ki. Magas intenzitású erő és állóképesség fejlesztő gyakorlatok összessége.

    Szintén a pozitívumok közé soroljuk, hogy elképesztő zsírégető hatása van ennek az edzésformának! Mindezt úgy, hogy jóval kevesebb energiafelhasználással jár, tehát kevésbé fáradunk el, mint a kardiózás során, de mégis legalább négy-öt alkalommal több zsírt éget el rólunk, miközben az anyagcserénk is a maximumra pörög.

    hiit nélkül fogyni

    Megfelelő diétával ez brutális fogyást eredményez! Mindezeken felül elképesztő mértékben növekszik a HIIT alkalmazásával az állóképességünk is!

    Teljes test, eszköz nélkül! Perimenopause fogyás történetek hogyan lehet egy férfi lefogyni? Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek.

    A kirobbanó gyakorlatok ugyanis a végsőkig megterhelik a szervezetünket, a határainkat feszegetjük ezzel a módszerrel, így kitágul a tüdő és erősödik a szív, ami azt jelenti, hogy mindkét szervünk képes lesz sokkal magasabb tempón, illetve teljesítményen dolgozni, tehát egy-két hét után érezhetően robbanékonyabbak leszünk, jobb formában érezzük majd magunkat. Rengeteg edzésmódszer van, amihez drága kiegészítők, eszközök vagy ruhák szükségesek, a HIIT azonban ehhez mérten meglepően olcsó.

    hiit nélkül fogyni

    Gyakorlatilag egy teljesen hétköznapi, kényelmes ruha elegendő hozzá. Nincs szükség még edzőteremre sem, bár néhány gép segítségével határozottan hatékonyabbá hiit nélkül fogyni.

    hiit nélkül fogyni

    Mivel sokak számára komoly gondot okoz a fogyásban a pénz, ezért ez a megoldás ebből a szempontból sem hátrányos! Nagyon sok edzésről elmondható, hogy fogyasztanak, de nem igazán formálják az alakot, esetleg csak egy-két izmot. A HIIT esetében azonban a megfelelő gyakorlatokkal minden izomcsoportot át tudunk mozgatni, ezen felül izomvesztés nélkül tudunk lefogyni a megfelelő étrend mellett, így nemcsak vékonyabbak leszünk, hanem formásak is.

    Mi a legtutibb módszer a fogyáshoz? Melyik a leghatékonyabb, legjobb zsírégető készítmény? Mennyit kell fogyasztani az ilyen táplálékkiegészítőből, hogy tényleg működjön? Teljes test, eszköz nélkül! Axid fogyás új apa lefogy, az átugrás segít elhízni a haszsírt első phorm zsírégető.

    A HIIT edzés hátrányai Azért nyilván a HIIT edzés sem fenékig tejfel, vannak hátrányai, így például nem mindenki végezheti, mert nagyon megterheli a szervezetet, és ha már hozzászoktunk, ez nem probléma, de szív- vagy tüdőgondokkal nem mérgező zsír fogyás ezt gyakorolni. Gyakran akkora intenzitást kell beleadni a gyakorlatok elvégzésébe, hogy elsötétülhet a látásunk, szédülhetünk és hányingerünk lehet.

    Ez a mozgásforma sajátossága, de nem kell aggódni, csak az elején jellemző, amíg a tüdő ki nem tágult, a szív pedig meg nem erősödött eléggé ahhoz, hogy hatékonyabbá váljon szervezetünkben az oxigén feldolgozásának mértéke, ami egyet jelent az állóképesség növelésével.