Mi az egészséges élelmiszer-piramis (élelmiszer-piramis)? - Gabonafélék

Fogyás kiegészítő piramis séma

A burgonyával sem szabad elszállítani - túl sok keményítőt tartalmaz. Minden egyes élelmiszercsoport feltételesen osztható részekre.

fogyás kiegészítő piramis séma

Határozza meg a táplálkozás napi kalóriatartalmát a nemek, az életkor és a aktivitás mértéke alapján, hogy meghatározza az adagok számát és méretét. Tehát a csoportok célzásakor a termékek egy része a következőképpen fejezhető ki: gabona - egy szelet kenyeret, gramm zabkása vagy tészta, zab cookie; zöldségek - fél csésze nyers vagy főtt zöldségek, egy pohár zöldséglé; gyümölcs - egy közepes gyümölcs, egy pohár gyümölcslé; fehérjék - g hús, 3 tojás, háromnegyed egy tál bab; tejtermékek - egy pohár tej, pár szelet sajt, egyharmada egy túrócsomag; top - 2 kanál cukor, 30 gramm vaj.

Különböző élelmiszer-piramisok Az élelmiszer-piramis öt alapelven alapul. Az egyik fő a sokféleség szabálya, amely abból áll, hogy az allergiák és ellenjavallatok hiányában bármi lehetséges.

Mi az egészséges élelmiszer-piramis (élelmiszer-piramis)?

Ezenkívül minden termékcsoport színe megfelel. A csoportban vitaminok, ásványi anyagok, élelmi rostok, növényi fehérjék és alacsony zsírtartalmúak.

fogyás kiegészítő piramis séma

Minden nap hat adag gabonát kell enni. A diagramon a narancs a legnagyobb arányban van, és az étrendben a gabonaféléknek kell érvényesülnie. Ugyanakkor előnyben kell részesíteni a korpa kenyérét és a herculeset.

Általános információk és történeti összefoglaló

Talán hat adag hangzik el egy irreális alaknak. De ha úgy vélik, hogy az egyik gabonafélék egy adagja gramm, akkor egy grammos reggeli teljes tányérja négy adagot, valamint egy szelet kenyeret és néhány cookie-t fog venni.

Itt mind a hat adag, mint korábban. Három-öt adagból naponta elegendő lesz. Ebben az esetben az étrendet úgy kell megtervezni, hogy tartalmazzon egy béta-karotint tartalmazó sárga, narancs vagy zöld zöldséget. Rostokban és szerves savakban is gazdagok.

Élelmiszer-piramis: használati útmutató

Egy nap adag gyümölcsöt igényel, egyikük pedig citrus. Lehet inni és gyümölcslé, de a friss gyümölcs még előnyösebb, mivel a növényi fogyás kiegészítő piramis séma megőrzi és kevesebb cukrot tartalmaz. Mind a gyümölcsöket, mind a zöldségeket változtatni kell. Például, ha hétfőn banán, akkor kedden egy alma és így tovább. A növényi zsírok elsőbbséget élveznek.

fogyás kiegészítő piramis séma

Még a piramis alapját alkotják. A csík enyhe szélessége telített zsírhoz kapcsolódik, amit gyakran visszaélnek. Ellenkező esetben problémákat kereshet a szív-érrendszerrel.

fogyás kiegészítő piramis séma

Szintén lacto-t és bifidobaktériumokat tartalmaznak, amelyek szükségesek a bélünk számára. Minden nap adag tejterméket kell enni. Naponta adagra is szükség lesz. Az egyiknek növényi fehérjékből kell állnia, például diófélékből vagy hüvelyesekből, a másik kettőből pedig húsból, halból, tojásból.

A Delta módszer története

A hús jobb választani a sovány, a kolbászok és a kolbászok közül pedig jobb, ha egyáltalán nem. A hal is jobb választani az alacsony zsírtartalmú fajtákat.

Az élelmiszer-piramis egyéb elvei és a maximális hatékonyság alapfeltételei A sokféleség elve mellett a következő elvek is jellemzőek az élelmiszer-piramisra: Az arányosság elve. Szükséges az élelmiszerekben fogyasztott élelmiszerek megfelelő arányának betartása.

Az ábrán ez a szabály a szegmensek különböző szélességében tükröződik.

Muscle & Fitness /5. lapszám

Például a zsír sárga szegmense a legszűkebb, ami azt jelenti, hogy a fogyás kiegészítő piramis séma az utolsó helyet foglalják el az étrendben.

Az egyéniség elve.

Delta módszer, egy új edzés séma sze, A módszer egy egyszerű ötletre épül, amelyet ha lerajzolunk, akkor egy háromszögekből álló keretrendszert kapunk. Innen ered a neve is, mivel a delta görög eredetű betű a háromszög szinonímájaként is ismert.

Minden személy egyéni. Ez nemcsak a nemét, életkorát, testszerkezetét, hanem az élelmiszer-preferenciákat is magában foglalja. Az élelmiszer-piramis segít az egyéni egészséges táplálkozás kialakításában.

fogyás kiegészítő piramis séma

A mérséklés elve. A helyes étrend nemcsak az elfogyasztott élelmiszerek minőségében, hanem mennyiségében is. A mérsékelt fogyasztás nem azt jelenti, hogy túlhevül vagy éhen. A fizikai aktivitás elve. Ezt az elvet részletesebben később fogjuk beszélni.

A Delta módszer célja

Ne vegye be az élelmiszer-piramisot egyfajta kemény táplálkozási útmutatónak. A termékek sokféleségéből mindenki készíthet egy megfelelő és hasznos menüt.

Kép nagyítása Nyiss kaput az USA fitnesz világára! A legfrissebb edzéstippek, fitnesz, stílus és étrend profiktól egyenesen a postaládádba! A tiszta tömegelés titka Felejtsd el a legendákat. Itt az igazság, hogy mikor, mit és hogyan egyél, ha izmot akarsz építeni.

És az egészségügyi piramis maximális hatását csak a következő feltételek mellett adják meg: A termékek maximális kombinációja.

Élelmiszer kiegyensúlyozása a fizikai aktivitással.

How to spot a pyramid scheme - Stacie Bosley

Minimalizálja a termékeket a piramis tetejéről. Egy adott csoport termékeinek megválasztása szigorú betartása - nincs helyettesítés.