Segítség, úszógumim van!

Csak a hasi zsír csökken, A hasi zsír 4 fajtája - Mutatjuk, melyik mitől szűnik meg - Fogyókúra | Femina

Hasi zsír — Tudj meg mindent róla! Segítség, úszógumim van! Pocak, úszógumi, zsírpárna. A hasi zsír ledolgozása sajnos nehezebb, mint testünk más területén felgyűlt zsírréteg eltüntetése. Jó, ha tudod, hogy nemcsak a mozgásszegény életmód és helytelen táplálkozás eredménye lehet a hasi elhízás, számos egyéb tényező befolyásolhatja a kialakulását.

Hogyan veszíts nyolcszor több hasi zsírt?

Milyen típusai vannak a hasi zsírpárnának, és mit tehetünk ellene? Mindent csak a hasi zsír csökken pocakról! Töltsd ki a jelentkezést, visszahívunk.

csak a hasi zsír csökken

A hasi zsír jellemzője Bármennyire kiábrándító, a hasi zsír szerepe bizony fontos, és egészen más funkciót tölt be, mint a testünk más területén elhelyezkedő zsír. Míg testünk zsírrétegének közel 90 százaléka a hőháztartás működését segíti, addig a hason kialakuló zsír inkább a mechanikai védelem szerepét tölti be: létfontosságú belső szerveinket óvja.

Jellemzője, hogy a hasi zsír, azaz a zsigeri zsír nem a bőrszövet alatt található, hanem a hasüregben. Nem mindegy azonban, hogy milyen mennyiségben raktározza a szervezet a hasunkon a zsírt!

Még több termék Ha a hasi hízást a hormonok okozzák A hormonrendszer kisebb változásai is elegendőek ahhoz, hogy a has alsó részén puha felesleg alakuljon ki. A kevés alvás vagy például egy pajzsmirigybetegség is megzavarhatja az anyagcserét, de klimax környékén még azok a nők is, akik alkatilag karcsúbbak, azt vehetik észre, hogy elkezdenek hasra, illetve a derékvonalra hízni. Itt a ludas az ösztrogénszint csökkenése, aminek köszönhetően lassul az anyagcsere, és megjelennek a pluszkilók. Így szabadulj meg tőle A has alsó részén lévő puha felesleg nemcsak a menopauzában szenvedőknél, de fiatal, vékony nőknél is gyakorta előfordul, ami elsősorban az egysíkú táplálkozás és a mozgásszegény életmód, az ülőmunka révén alakul ki. Próbáld meg száműzni vagy lecsökkenteni a stresszt az életedben, ezt meditációval vagy jógával, futással is elérheted, valamint étkezz változatosabban: készíts zöldség- és gyümölcssmoothie-kat, valamint sovány húsokat.

Természetesen az elhízás a helytelen táplálkozás — finomított szénhidrátokban gazdag étrend — és a mozgáshiányos életmód egyik kísérője is lehet, de számos egyéb tényező is befolyásolja a hasi zsír kialakulását. Előfordulhat, hogy a zsírszövetből olyan vegyületek kerülnek a szervezetbe, melyek befolyásolják és károsítják a sejtjeinket, például a vérereket. Ezenkívül figyelmeztető tünete lehet valamilyen szervi betegségnek és gyulladást is okozhat a szervezetben.

7 ok, amiért a fogyás hasról olyan nehéz

Az úszógumi ledolgozása nehéz feladat, mozgással és diétával közel sem biztos, hogy elérjük a vágyott lapos hasat. Gyors és tökéletes eredményt érhetünk el azonban a ma már könnyen elérhető és rutin eljárásnak számító zsírleszívással. A hasi zsírpárna kockázata Nemcsak esztétikai problémát okoz tehát a hasi zsírpárna, amellett, hogy az általános közérzetet negatívan befolyásolja, súlyos betegségek kockázatát is növeli.

Komoly szerepet játszhat a magas vérnyomás, szív- és érrendszeri betegségek, cukorbetegség, magas koleszterint szint és stroke kialakulásában, valamint a demenciával és daganatos betegségekkel is összefüggésbe hozható.

11 ok, amiért nem sikerül fogynod a hasadról

Általánosan elmondható, hogy a túlzott hasi zsír hatására csökken a nyirok- és vérkeringés. A pocakkal rendelkezők számára azért is kísérő tünet a nehézlégzés, mert a túl vastag zsírréteg akadályozza a megfelelő oxigénellátást. A hasi csak a hasi zsír csökken fajtái A hasi zsír esetében 4 fajtát szoktunk megkülönböztetni.

Hormonrendszer zavarai A klasszikus pocak leginkább a férfiakra jellemző, a hormonháztartás nagyban hozzájárul, hogy a nők általában csak a változókor után kezdenek el hason és deréktájon hízni — még azok is, akik a menopauza előtt kevesebb hasi zsírral rendelkeztek. Ezt a menstruáció elmaradása után a csökkent ösztrogénszint okozza, valamint az egyre csökkenő anyagcsere.

Ezért olyan nehéz eltüntetni a hasi súlyfelesleget

A hormonrendszer működésének a zavara, de akár kisebb változása is okozhat hasi hízást. A PCOS policisztás ovárium szindróma betegségben szenvedő nők egyik kellemetlen kísérő tünete a hasi zsír kialakulása, melyet a magas tesztoszteronszint okoz. Valamint a pajzsmirigy alulműködése is a zsigeri zsír felhalmozódását okozhatja. Stressz okozta hasi zsír A stressz, mint számos betegség, így a hasi zsír kialakulásában is fontos szerepet játszik, melynek oka összetett és nem is teljesen ismert a háttere a szakemberek számára.

Stressz hatására a bioritmusunk is felborul, a túl kevés, vagy túl sok alvás pedig szintén hozzájárul a zsigeri zsír kialakulásához. Mind a stressz és az alváshiány hajlamossá tehet bennünket, hogy szénhidrátokban és zsírokban gazdag, tehát hízlaló ételeket okozhat-e súlycsökkenést a csontvesztés. Meglepő, de a túl sok sport is megzavarhatja az anyagcserét, érdemes tehát nem túlzásokba esni a mozgás terén.

8 életmód tipp a hasi zsír ellen

Terhesség okozta hasi zsír és genetikai tényezők A terhességet követően, a has térfogata jelentősen megnő, valamint a bőr is kitágul. A kötőszöveteink nem tudnak alkalmazkodni a nagy változáshoz, és sajnos előfordul, hogy nem húzódik vissza teljesen a szülés után. Ilyenkor a has közepén nyílik szét a hasizom, amelytől a has jelentősen megereszkedik. Ez utóbbi esetben minél előbb orvosi konzultáció szükséges!

A túl sok cukros, zsíros étel fogyasztása és a mozgáshiány automatikusan súlygyarapodáshoz vezet. A képlet egyértelmű, nincs semmi varázslat: ha több kalóriát viszünk be a szervezetbe, mint amennyit elégetünk, a kilók szaporodnak. A hasi elhízáshoz rossz kalóriákat kell magunkhoz vennünk, így finomított cukrot, finomított lisztet, tartósított élelmiszereket, félkész vagy gyors ételeket. A transzzsírsavak, az adalékanyagok, a tartósítószerek elakadnak a bélnyálkahártyákban, nagy részük fel sem tud szívódni, ezért zsír formájában szépen lerakódnak a hason. Különösen veszélyesek a magas sótartalmú ételek.

Szülés után tehát elsősorban nemcsak a hasi zsír növekedéséről beszélünk, hanem a hasfal és a bőr állapotának drasztikus változásáról. Mindkét esetben kiváló és tökéletes eredményt hozó megoldás a hasplasztika és a zsírleszívás, amely hozzásegítheti a szülés után a nőket, hogy teljesen és maradéktalanul megőrizhessék nőiességüket.

Étkezés és ivás okozta hasi zsír Nem is gondolnánk, hogy a túlzott alkoholfogyasztás is jelentősen növeli a hasi zsírt. Ennek az oka az, hogy csak a hasi zsír csökken máj az alkoholt kezdi el először lebontani, így a zsír könnyebben raktározódik el hason és deréktájon.

Mindemellett az alkohol magas cukortartalma is elősegíti a hízást.

Hasi zsír – Tudj meg mindent róla!

Természetesen a helytelen táplálkozás az egyik legnagyobb ellensége a lapos hasnak. A magas, egyszerű szénhidráttartalmú ételek, a fehér kenyér, a tészta, valamint a cukros üdítők és a sok édesség egyenes út a hasi elhízáshoz.

Rajtad is!? A cikkem apropóját az adta, amikor egy thai boksz edzésre járó lány elpanaszolta nekem, hogy hetek alatt felszaladt rá több, mint 10 kg. Főleg hasra. Ő még a jobbik eset, mert tényleg érdekelte, mi lehetett az oka. Nyilvánvaló, hogy vannak olyanok, akik hasra híznak elsősorban, ami veszélyesebb, mint akik elsősorban a csípőn és a combon raktároznak.

Érdemes olyan étrendet összeállítani, amely több összetett szénhidrátot tartalmaz — zabpehely, teljes kiőrlésű gabona —, növeljük a rostban gazdag ételek fogyasztását, valamint a telített zsírsavak mennyiségét. A telített zsírsavak segítik a szervezet koleszterin szintjét optimális szinten tartani, mely védi a szívet. Fogyasszunk sok folyadékot, legyen az étrendünk vitaminokban gazdag, és a zöldségekről, gyümölcsökről, olajos magvakról se feledkezzünk meg! A hasi zsír eltüntetése A hasi zsír elleni küzdelem legfontosabb része a megelőzés!

Így gyilkolja az egészséget a hasi elhízás

Sokkal egyszerűbb — mint az egészségünkkel kapcsolatban minden más esetben — ha valamit nem hagyunk kialakulni, mintha tüzet kell már oltani. Amennyiben már megjelent az úszógumink, életmódváltással megpróbálhatunk változtatni a már kialakult állapoton.

csak a hasi zsír csökken

Mivel láthatjuk azonban, hogy milyen sokféle tényező befolyásolja a nem kívánt mértékű hasi zsír kialakulását, érdemes összetetten és célirányosan felvenni a harcot a zsigeri zsír ellen! Sokszor, hiába minden igyekezetünk, nem boldogulunk a makacs pocakkal, nehéz tőle megszabadulni! Ilyenkor a legnagyobb segítség a jól bevált módszer, amellyel egy csapásra eltüntethető a hasi zsír, ez pedig nem más, mint a zsírleszívás.

Zsírleszívás Amint korábban már említettük, a hasi zsírtól nagyon nehéz megszabadulni, hosszú távú küzdelem, és az eredmény sem mindig olyan látványos, amellyel maximálisan meg vagyunk elégedve.

30 Days™ Új lehetőség a hasi zsírpárnák csökkentésére!

A zsírleszívással a test kontúrján tud a plasztikai sebész alakítani, olyan mértékben és gyorsan, amelyet fogyással, mozgással nem érhetünk el. A beavatkozás mindössze néhány milliméteres metszésen keresztül történik, vékony csövön keresztül szívja le az orvos a zsírsejteket a zsírszövet fellazítása után.

csak a hasi zsír csökken

Többféle módszer is elterjedt a zsírleszívásban, a különbség ezekben a zsírszövet fellazításának a technikája. Ha eldöntöttük, hogy szeretnénk gyorsan megszabadulni a hasi zsírtól, választhatunk a vákuumos vezérelt, vibráció vezérelt, vagy az ultrahangos zsírleszívás között. Természetesen a beavatkozás akkor lesz tartós, ha mi is mindent megteszünk a műtét után a lapos has és darázs derék megtartásáért.

Amint tehetjük, kezdjünk el sportolni, a rendszeres mozgás nemcsak az állóképességünkre és anyagcserénkre, de az egész szervezetünkre pozitív hatással van.

csak a hasi zsír csökken

Fogyasszunk sok folyadékot és a táplálkozásban is váltsunk egészséges életmódra! Ha te is szeretnél már tavaszra karcsú derekat és lapos hasat, kérj időpontot kollégáinktól zsírleszívásra!

További cikkek zsírleszívás témában.